▲ 15 ▲

2011-01-16 @ 17:10:02


Lite låg uppdatering på senaste, men jag är tillbaka.
Fyllde 15 i fredags och fick en najsig dator (YABADABADOO!!), en fin väska och en fin byxdress. Tyvärr har jag under födelsedagsmiddagen spillt soya på min kamera - så den måste in på lagning.
Aj Aj Aj! Men den kommer nog bli fixad snabbt.
Har annars ätit ett kilo godis och bränt en 100del av allt på gym idag (min kondis=0).
Har även sett Edward Scissorhands (magisk film!) och jag är nästan klar med alla Tim Burtons filmer, eller vem försöker jag lura? Jag kommer kolla på hans filmer om och om igen tills jag fyller 79.
Men ja, snart har jag väl sett alla tror jag!


Och just det; Någon undrade om jag hade lookbook - och det har jag. Klicka här!

Random Permalink


Comments

Comment here:

Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0