▲ Kommer aldrig släppa taget ▲

2011-02-20 @ 23:12:33

Min största kärlek är till Panic at the disco. Åh, nej. Jag skojar inte... Det är mitt barndomsband jag aldrig kommer glömma.

Och de släpper nytt album, och jag blir barnsligt glad över det. I'm just so excited som "PrettyMuchIt" säger (favorit panic-vloggaren på youtube!). Albumet Vices & Virtues kommer ut den 22 march och jag är verkligen verkligen verkligen överlycklig! Albumet kommer tydligen låta mer som första skivan, eftersom Ryan och Jon slutat i bandet så blir det inte mer 60-tals rock influenser, lite tråkigt då Pretty Odd är favoritalbumet, menmen. Nya videon till The Ballad Of Mona Lisa är lite sådär lagom barnslig!
Gaah, Vi har väntat så länge!

▲ Klicka för Panic!'s nya video.

Say what you mean tell me I’m right and let the sun rain down on me
give me a sign I wanna believe
Whoa Mona Lisa, you’re guaranteed to run this town
Whoa Mona Lisa I’d pay to see you frown


Music Permalink


Comments

Comment here:

Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0