▲ Ett mail från igår men i nutid ▲

2011-02-06 @ 21:02:47
Hey
Chey
Jag ville bara skriva ett mejl till dig. Du sitter här bredvid, sjunger med i någon låt av The Shins. NU KOLLAR DU PÅ SKÄRMEN. Oj, råkad sätta på caps lock. Låten är skit. Alice kollar på din väska. Nästa låt börjar, "A Comet Appears". Du trummar på din mobil.
Min dator sitter fast tack vara mina revben. Alice ber någon attpilla dig i håret. Någon konstig film på tv. Du klagar på tunnelbaneskiten. Och dina tights är sönder. Alice gråter, för hon har ingen kudde. Problem. "buuuh, haru en kudde molly!?"
nä nu drar jag. Sjukt mejl. haha
HEIDÅÅÅÅ

Jag har flygbiljetter. Jag har konsertbiljetter. Jag är lycklig.
Random Permalink


Comments

Comment here:

Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0