▲ Tillsammans ▲

2010-06-21 @ 21:31:15

Det här var lite bilder från min helg. Jag har mest kollat på bröllopet, varit på söder med söderhataren, kollat på 2nd handkläder, klippt håret, druckit gratis chokladmjölk och ringt förrvirrade telefonsamtal. Dagarna flyter ihop tycker jag. Vet knappt vad och när. Men idag har jag iallafall spelat tamagotchi med en kär vän (hahaha), gått runt vid globen och globen shoppingcentrum och ätit indisk mat. Intressant? njaaaaa.... Jag längtar iallafall tills på fredag då jag ska flyga till London. Jag åker flyget själv den här gången och har aldrig gjort det förut. Kan nästan slå vad om att jag kommer att virra runt som jagvetintevad!

 

Hoppas ni har det bra ni som läser förresten. Jag bloggar ju inte lika mycket nu när det är lov så uppdateringen blir ju aningen sämre. Men ni får ta det. Man vill ju vara ute i solen!  Antar att det är samma sak för er?
Casual Permalink


Comments

Comment here:

Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0