▲ Gold hearts, hold the world in your hands ▲

2010-06-05 @ 16:30:08
Hellu everyone. Jag är glad, glad, glad! Igår var det en superbra kväll och vi gick och såg Mando Diao. Vi dansade och hoppade och mimade. Wihu! Sedan har jag glömt att berätta att jag gått och blivit lite rik... För jag fick nämligen biljetter till Twilight Fan Event, och eftersom jag inte är något fan så la jag ut dem på blocket. De var tydligen superpoppis så jag har tjänat 1000kr. Från ingenting... busenkelt! Nästa köp blir nog en iPod touch isånnafall.

 

Nu till idag - imorse bakade jag lite muffins till familjen, mumsigt! Sedan gick jag, mamma och syrran ut på stan och jag köpte en klänning till skolavslutningen på monki. Det var lite 80-tal över den. Köpte även ett par sandaler och syrran slog till på ett par låga converse i skinn.
Jag kanske visar er bilder på klänningen sen... Nu ikväll blir det nog en lugn kväll med Anna.
Casual Permalink


Comments

Comment here:

Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0