▲ So Lucky! ▲

2010-04-13 @ 17:54:44
▲ Bild från en dag när jag och Molly var på söder under lovet.

 

Idag när jag skulle gå in på min mejl så såg jag ett mejl från Läkerol i min inkorg. Jag kom då på att jag deltagit i deras tävling om att designa en tuggummipåse och tävlat om vinna 100 tusen kronor. Det fanns andra pris som man kunde få också, men jag tänkte inte så mycket på prisen utan ville bara designa tuggummit för skojs skull.
Jag trodde att det bara var något spam, reklam om att forsätta tävla eller något nyhetsmejl.
Men nu när jag öppnade mejlet så såg jag att jag vunnit ett bonuspris med min egen designade påse,och priset var en årsförbrukning av tuggummi. Fatta vad kul ! Inte visste jag att min blandning Blåbär, Marchmellows och Banan var så god...
Åh! Kan knappt vänta tills de kommer hem!
Casual Permalink


Comments
Postat av: Molly
2010-04-14 @ 23:02:52
URL: http://closemeup.blogg.se/

Comment here:

Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0