▲ Yesterday ▲

2010-04-24 @ 09:35:40
Dagen igår var den bästa på hela veckan.
Vi hade temadag i skolan och fick träffa Magnus Nordin, sedan var vi ute i solen och dagen slutade supertidigt. Me Like. Sedan så skulle jag och Alice skaffa sponsorer till chokladhjulet imorgon, så vi gick till Ica och frågade.
Killen där var riktigt schysst och vi fick chokladaskar och chokladägg i 20kg. Vi kunde knappt bära det så då fick vi en kundvagn att köra det i också. Supercoolt.
Sedan när jag och Alice kom hem så kom min pappa med två biobiljetter i handen och frågade oss om vi ville gå. Så vi stack till Sergel och såg filmen "I Love You Phillip Morris". Helt OK film...
Sedan åt vi middag på donken och jag och Jowana spelade Jakten på diamanten till kl. 1.

 

Haha, lite mycket information kanske. Men tänkte att jag borde skriva något så att inte bloggen dör här. Har liksom inte haft tid att blogga senaste två dagarna.
Casual Permalink


Comments
Postat av: wendela
2010-04-24 @ 20:03:00
URL: http://maniyak.devote.se

Comment here:

Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0